ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Όροι και Προϋποθέσεις:
  • Αλλαγές και επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε διαφορετική περίπτωση, το ηλεκτρονικό κατάστημα Sakellaris.gr διατηρεί το δικαίωμα να απορρίψει επιστροφές προϊόντων τα οποία δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους παρόντες όρους.
  • Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί, να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι τους και να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (Απόδειξη ή Τιμολόγιο).
  • Για την επιστροφή των προϊόντων, να χρησιμοποιείτε το εξωτερικό κουτί με το οποίο σας στάλθηκε η παραγγελία σας. Επιστροφές χωρίς το κουτί δεν θα γίνονται δεκτές.
  • Για την επιστροφή των προϊόντων μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε εταιρεία courier εσείς επιθυμείτε αναλαμβάνοντας τη χρέωση ως αποστολέας.
  • Τυχόν πιστωτικά υπόλοιπα που δύναται να προκύψουν από τις συναλλαγές στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή στα φυσικά καταστήματα του δικτύου Ανατομικά Σακελλάρη, λήγουν μετά την πάροδο των 12 μηνών.
  • Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.

Έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και να ζητήσετε την αντικατάστασή τους για τους παρακάτω λόγους:

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

ΒΗΜΑ 1 - ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ:

Συμπληρώνετε το έντυπο επιστροφής προϊόντων που λάβατε με το πακέτο σας, γράφοντας τον νέο κωδικό, χρώμα και μέγεθος που επιθυμείτε στο πινακάκι που υπάρχει στην πίσω όψη του εντύπου.
Στη συνέχεια, συμπληρώνετε τον λόγο για το οποίο επιστρέφετε το είδος ή τα είδη σημειώνοντας την αντίστοιχη επιλογή στο πινακάκι “Λόγος επιστροφής προϊόντος”.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό κουπόνι, επιλέγετε το αντίστοιχο πεδίο και συμπληρώνετε όλα τα ζητούμενα στοιχεία (IBAN Λογαριασμού, Τράπεζα, Ον/μο δικαιούχου).
Αν έχετε χάσει το έντυπο επιστροφής, εδώ θα βρείτε ένα κενό αντίγραφο στο οποίο μπορείτε να συμπληρώσετε όλα τα ζητούμενα στοιχεία για την επιστροφή σας.

ΒΗΜΑ 2 - ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ:

Τοποθετείτε το έντυπο επιστροφής συμπληρωμένο μέσα στο πακέτο σας. Κλείνετε το πακέτο έτσι ώστε το περιεχόμενο να είναι προστατευμένο. Εάν δεν έχετε την αρχική συσκευασία, μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε άλλη συσκευασία, αρκεί να είναι καλά σφραγισμένη για να μην χαθούν τα προϊόντα.

ΒΗΜΑ 3 - ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ:

Η εταιρεία Ανατομικά Σακελλάρη συνεργάζεται με τη Γενική Ταχυδρομική. Για την ταχύτερη εξυπηρέτησή σας, επισκεφτείτε το https://www.taxydromiki.com/office-network και βρείτε το τηλέφωνο του πλησιέστερου σε εσάς καταστήματος.


ΕΛΛΑΔΑ

Καλείτε το τοπικό σας κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής για να παραλάβει το δέμα από τον χώρο σας είτε πηγαίνετε εσείς το δέμα στο κοντινότερο κατάστημα Γενικής Ταχυδρομικής, δηλώνοντας ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ. Μόλις λάβουμε το προϊόν, αποστέλλουμε το καινούργιο με επιβάρυνση εξόδων αποστολής 5,00€.
Εάν επιθυμείτε την αποστολή των προϊόντων με διαφορετική εταιρεία, τότε το πακέτο πρέπει να  επιστραφεί με ΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ, δηλαδή επιβαρύνεται ο ίδιος ο πελάτης τα έξοδα αποστολής. Σε αυτήν την περίπτωση το νέο προϊόν θα σας σταλεί χωρίς έξοδα μεταφοράς.

Δηλώνετε στον μεταφορέα την ακόλουθη διεύθυνση παραλήπτη: Ζήτα 7, 16777, Ελληνικό

Το αίτημά σας για αλλαγή θα εξυπηρετηθεί αφού πρώτα παραληφθεί το πακέτο στην αποθήκη μας κι ελεγχθούν τα προϊόντα που επεστράφησαν.

Στην περίπτωση έκδοσης πιστωτικού κουπονιού ή επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα αποστολής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη.


ΚΥΠΡΟΣ


Εφόσον συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής και ετοιμάσετε το πακέτο, τότε μας επιστρέφετε το προϊόν στις κεντρικές μας αποθήκες. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί με εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής σας. Μας στέλνετε τα προϊόντα στη διεύθυνση Ανατομικά Σακελλάρη Ζήτα 7, Τ.Κ. 167 77, Ελληνικό, με δικά σας έξοδα, δηλαδή με ΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ.

Αν έχετε χάσει το έντυπο επιστροφής, εδώ θα βρείτε ένα κενό αντίγραφο στο οποίο μπορείτε να συμπληρώσετε όλα τα ζητούμενα στοιχεία για την επιστροφή σας.

Το αίτημά σας για αλλαγή θα εξυπηρετηθεί αφού πρώτα παραληφθεί το πακέτο στην αποθήκη μας και ελεγχθούν τα προϊόντα που επεστράφησαν. Τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος είναι 7,00€ και βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Τα έξοδα αποστολής της αλλαγής, πρέπει να καταβάλλονται στον παρακάτω Τραπεζικό Λογαριασμό Alpha Bank Κύπρου: 2021060571758, IBAN: CY37 0090 0202 0002 0210 6057 1758

Στην περίπτωση έκδοσης πιστωτικού κουπονιού ή επιστροφής χρημάτων, τα έξοδα αποστολής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη. Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση μπορείτε να μας στείλετε e-mail στο [email protected] ή να μας καλέσετε στο +30 210 9758800, Δευτέρα - Παρασκευή, 09.00 π.μ. - 21.00 μ.μ.

  1. ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα εκ μέρους της εταιρείας, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης άλλου προϊόντος από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάστασή του με το αρχικώς παραγγελθέν προϊόν ή με άλλο μέχρι το ύψος του καταβληθέντος τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε.

Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του αρχικού προϊόντος και αποστολής του καινούργιου βαρύνουν την εταιρεία.

  1. ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος είναι κατεστραμμένο ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι το ύψος του καταβληθέντος τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς. Εάν παρέλθει το χρονικό διάστημα των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής η εταιρεία δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.

Για την επιστροφή ελαττωματικών ειδών, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Σακελλάρης Νικόλαος Α.Ε. στο τηλέφωνο 210 9758800 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]

Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του αρχικού προϊόντος και αποστολής του/ων καινούργιου/ων βαρύνουν την εταιρεία.

  1. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ 

Όροι και Προϋποθέσεις:

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε ένα προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης (μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και δεν έχει καταστραφεί η συσκευασία του) και να ζητήσετε την επιστροφή του τιμήματος που έχετε καταβάλει ή την έκδοση πιστωτικού κουπονιού αξίας αντίστοιχης του καταβληθέντος τιμήματος και διάρκειας 1 έτους, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν τον πελάτη, ο οποίος μπορεί να επιλέξει όποια εταιρεία courier επιθυμεί. Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων δρομολογείται αμέσως μόλις παραλάβουμε το προϊόν και εφ’ όσον αυτό είναι σε άριστη κατάσταση και ολοκληρώνεται εντός 15 εργάσιμων ημερών.

Για την επιστροφή των ειδών, ακολουθείτε την παρακάτω διαδικασία:

ΒΗΜΑ 1 - ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ:

Μέσα στο πακέτο της αρχικής παραγγελίας έχετε λάβει το έντυπο επιστροφής με αναλυτικές οδηγίες στην πίσω όψη του εντύπου. Επιλέγετε εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό κουπόνι και συμπληρώνετε όλα τα ζητούμενα στοιχεία (IBAN Λογαριασμού, Τράπεζα, Ον/μο δικαιούχου) στην περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων .

Αν έχετε χάσει το έντυπο επιστροφής, εδώ θα βρείτε ένα κενό αντίγραφο στο οποίο μπορείτε να συμπληρώσετε όλα τα ζητούμενα στοιχεία για την επιστροφή σας. Για Κύπρο, θα βρείτε το έντυπο επιστροφής εδώ.

ΒΗΜΑ 2 - ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ:

Τοποθετείτε το έντυπο επιστροφής συμπληρωμένο μέσα στο πακέτο σας.

Κλείνετε το πακέτο έτσι ώστε το περιεχόμενο να είναι προστατευμένο. Εάν δεν έχετε πλέον την αρχική συσκευασία, μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε άλλη συσκευασία, αρκεί να είναι καλά σφραγισμένη για να μην χαθούν τα προϊόντα.

ΒΗΜΑ 3 - ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ:

Για παραγγελίες σε Ελλάδα και Κύπρο, η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί με εταιρεία ταχυμεταφορών της επιλογής σας.  Δηλαδή, τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.

Επιστρέφεται το πακέτο με ΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ και δηλώνετε στον μεταφορέα την ακόλουθη διεύθυνση παραλήπτη: Ζήτα 7, Ελληνικό, 16777 


ΠΡΟΣΟΧΗ: Για προϊόντα που έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα, δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων μέσω φυσικού καταστήματος.

Διαδικασία Αλλαγής Προϊόντων μέσω Καταστημάτων Ανατομικά Σακελλάρη

Αλλαγές προϊόντων που έχουν αγοραστεί από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορούν να πραγματοποιηθούν και απ’ ευθείας σε οποιοδήποτε φυσικό μας κατάστημα, με προϊόντα της τρέχουσας σεζόν, φέροντας πάντα μαζί το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο). Πληροφορίες για τα καταστήματά μας, μπορείτε να βρείτε παρακάτω: 

Αθήνα:

  • Ερμού 2, Σύνταγμα, Τηλ.: 210 3223339
  • Ερμού 53, Καπνικαρέα, Τηλ.: 210 3227762
  • Αδριανού 115, Πλάκα Τηλ.: 210 3247132

Πειραιάς:

  • Βασ. Γεωργίου 22, Τηλ.: 210 4118333
  • Σωτήρος Διός 20, Τηλ.: 210 4223293

Γλυφάδα:

Αγγέλου Μεταξά 24-26, Τηλ.: 210 9680878

Κηφισιά:

Κολοκοτρώνη 12, Τηλ.: 210 8085871

Θεσσαλονίκη:

  • Τσιμισκή 46, Τηλ.: 2310 250355
  • Μητροπόλεως 75, Τηλ.: 2310 281494
  • Mediterranean Cosmos (Εμπορικό κέντρο), Τηλ.: 2310 472678

Νερατζιώτισσα:

  • The Mall Athens (Επίπεδο 1), Τηλ.: 211 4181665
  • Birkenstock The Mall Athens (Επίπεδο 0), Τηλ.: 210 6108219
  • (Αφορά αλλαγές ΜΟΝΟ σε προϊόντα Birkenstock-Papillio)

ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • Για προϊόντα τα οποία έχουν αγοραστεί σε φυσικό κατάστημα, οι αλλαγές γίνονται δεκτές σε φυσικό κατάστημα, είτε με φυσική παρουσία είτε μέσω courier, αλλά και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα
  • Για προϊόντα τα οποία έχουν αγοραστεί από φυσικό κατάστημα, δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.
  • Το εκάστοτε κατάστημα δεν είναι υποχρεωμένο να αλλάξει το επιστρεφόμενο προϊόν εφόσον δεν υπάρχει διαθεσιμότητα του κωδικού στην αποθήκη του.


Τα δικαιώματα του καταναλωτή τελούν υπό την προστασία των σχετικών διατάξεων του νόμου 2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή (ΦΕΚ Α’ 191/1611 1994) όπως αυτό σήμερα ισχύει.