• ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ SAKELLARIS.GR; ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ;

    Δεν είναι υποχρεωτικό να έχετε λογαριασμό προκειμένου να ψωνίσετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Καλό είναι, όμως, να γνωρίζετε ότι τα μέλη του www.sakellaris.gr μπορούν:

    • Να εξοικονομούν χρόνο, αφού δε χρειάζεται να συμπληρώνουν τα στοιχεία τους κάθε φορά που θα πραγματοποιούν κάποια νέα παραγγελία.
    • Μπορούν να ενημερώνονται για τις νέες κινήσεις της εταιρείας.
  • ΠΩΣ ΑΝΟΙΓΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;

    Στην επιλογή σύνδεση, δημιουργείτε έναν νέο λογαριασμό με τα προσωπικά σας στοιχεία και σας επιστρέφετε επιβεβαιωτικό email για την εγγραφή σας στο www.sakellaris.gr.

  • ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ;
    • Για αγορές άνω των 45,00€ τα μεταφορικά έξοδα είναι δωρεάν μόνο για την Ελλάδα.
    • Για αγορές μέχρι 44,99€ τα έξοδα αποστολής είναι 5,00€ για όλη την Ελλάδα.
  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΜΟΥ;

    Βεβαίως! Με την μέθοδο της αντικαταβολής, μπορείτε να παραλάβετε στην πόρτα σας και να πληρώσετε στο courier το κόστος της παραγγελίας.

    (Προσοχή! Η υπηρεσία αυτή έχει επιπλέον χρέωση 5.00€ για αγορές κάτω των 45€. Για αγορές άνω των 45€ είναι Δωρεάν.)

  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ; ΑΝ ΝΑΙ, ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΘΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ;

    Έχετε κάθε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση του ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού, το οποίο μπορείτε να εξαργυρώσετε μέσα σε ένα έτος από την έκδοσή του. Αφού πραγματοποιηθεί η επιστροφή και διαπιστωθεί πως το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, θα γίνει η αλλαγή του προϊόντος ή έκδοση πιστωτικού κουπονιού αντίστοιχα. Τα προϊόντα και η συσκευασία θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής που σας στάλθηκε.

    Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη και τα έξοδα αποστολής του καινούριου είδους είναι δωρεάν. Εάν επιθυμείτε και εφόσον δεν έχετε προτίμηση σε courier δικό σας , μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να επιβαρυνθούμε εμείς τα έξοδα της επιστροφής στέλνοντας μας το δέμα με την μεταφορική speedex και στη συνέχεια να σας χρεώσουμε 5,20€ αντικαταβολή με την παραλαβή του καινούριου.

    Επίσης αλλαγές μπορούν να γίνουν και σε οποιοδήποτε κατάστημα της εταιρείας Ανατομικά Σακελλάρη.

  • ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ;

    Στην περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε λάβει είναι ελαττωματικά, παρακαλώ στείλτε μας φωτογραφίες στο info@sakellaris.gr. Τα υποδήματα πρέπει να φωτογραφηθούν και από τις δύο πλευρές, από πάνω και κάτω. Αποστείλετε όλες τις εικόνες και σιγουρευτείτε ότι περιλαμβάνετε επίσης μια περιγραφή της βλάβης και τις συνθήκες γύρω από το πώς προέκυψε το σφάλμα. Το αρμόδιο τμήμα μας θα αξιολογήσει την κατάσταση και θα κάνουμε τα πάντα για να σας παρέχουμε την πιο βολική λύση. Σε περίπτωση που το είδος που παραλάβατε διαπιστωθεί ελαττωματικό, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία αγοράς και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς. Εάν παρέλθει το χρονικό διάστημα των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία αγοράς η Ανατομικά Σακελλάρη Α.Ε. δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.

  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΣΑΣ;

    Δυστυχώς, τα κεντρικά μας γραφεία δεν υπάρχουν οι δομές και το προσωπικό για να σας εξυπηρετήσουν γι’ αυτή την διαδικασία. Μόνο στα φυσικά καταστήματα μας έχετε αυτή την δυνατότητα. Εκεί θα βρείτε τις τελευταίες μας συλλογές με άνεση, άψογη εξυπηρέτηση και τις συμβουλές των έμπειρων πωλητών μας. Προτιμήστε τα.

  • ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ;

    Για την εξασφάλιση των προσωπικών σας δεδομένων, ΔΕΝ βλέπουμε, ΔΕΝ κρατάμε και ΔΕΝ έχουμε πρόσβαση στα στοιχεία της κάρτας σας, με αποτέλεσμα να είναι 100% ασφαλής η αγορά μέσω του site μας αφού δεν υπάρχουν στοιχεία για να κλαπούν. Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας γίνεται σε συνεργασία με τη τράπεζα. Εκεί μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε κάρτα.

  • ΕΧΕΤΕ ΙΔΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ;

    Ναι, στα καταστήματα Ανατομικά Σακελλάρη έχουμε τον απόλυτο έλεγχο στις τιμές με αποτέλεσμα να μπορούμε να κρατάμε τις τιμές μας ίδιες σε όλα τα καταστήματα.

  • ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

    Για τις παραγγελίες στην Ελλάδα ο χρόνος αποστολής είναι εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για Αθήνα και 2-3 εργάσιμων ημερών για επαρχία. Για την αποστολή προϊόντων στη Κύπρο η παράδοση θα είναι εντός 5 εργάσιμων ημερών.

  • ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

    Η εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το προς αποστολή. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος info@sakellaris.gr ζητώντας την ακύρωση της, αναφέροντας το νούμερο και το όνομα παραγγελίας. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.

  • Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ, ΓΙΑΤΙ;
    • Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει επειδή:
      • Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο. Στην περίπτωση αυτή, η ομάδα του www.sakellaris.gr θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει και να σας παρέχει κάποια εναλλακτική λύση, εάν αυτό είναι δυνατό.
      • Έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία (π.χ. σε σχέση με το προϊόν, με την πληρωμή του κλπ), αλλά είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και μέσω e-mail επικοινωνία μας μαζί σας, γιατί δεν είναι σωστά ή είναι ελλιπώς συμπληρωμένα τα στοιχεία σας.

    Σε μία τέτοια περίπτωση, καλό θα ήταν να επικοινωνήσετε εσείς με το ηλεκτρονικό κατάστημα είτε μέσω e-mail στο info@sakellaris.gr είτε τηλεφωνικά στο 2109758800.
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

    Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής για τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.sakellaris.gr είναι οι ακόλουθοι:

    • Συναλλαγές στην Ελλάδα:
      • Αντικαταβολή:
        Ο πελάτης πληρώνει στην εταιρεία courier το ποσό που αντιστοιχεί στην παραγγελία του.
      • Μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτα.
      • Μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

        Επιλέγοντας την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ως μέθοδο πληρωμής μπορείτε να μεταφέρετε ή να καταθέσετε το ακριβές ποσό μέσα στις επόμενες τρεις εργάσιμες ημέρες, διαφορετικά η παραγγελία θα ακυρωθεί. Οι καταθέσεις πραγματοποιούνται στους παρακάτω λογαριασμούς:

        • Alpha Bank: 103-002320006464
          IBAN GR03 0140 1030 1030 0232 0006464
        • Eurobank: 00260035140200338869
          IBAN GR93 0260 0350 000140 200338869
        • Εθνική Τράπεζα: 1044 7198838
          IBAN GR64 0110 1040 0000 1044 7198838
        • Όνομα Δικαιούχου : ΣΑΚΕΛΛΑΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΕ
    • Συναλλαγές στην ΕΕ και εκτός περιοχής της ΕΕ:
      • Μέσω τραπεζικής κατάθεσης
      • Μέσω πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας
  • ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ;

    Για να είστε ενημερωμένοι για τις εκάστοτε προσφορές μας αλλά και για νέα που πιθανότατα θα σας ενδιαφέρουν, σας προτείνουμε να εγγραφείτε στο Newsletter μας, ώστε όλες οι νέες τάσεις να είναι στη διάθεση σας.

  • ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΜΟΥ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

    Ένα έχετε ξεχάσει το κωδικό σας, υπάρχει στην επιλογή της σύνδεσης σχετική ερώτηση «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» όπου με email θα ενημερωθείτε για τον νέο σας κωδικό.

  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η WISHLIST («ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ»);

    H Wishlist αποτελείται από προϊόντα που επιθυμείτε και θέλετε να αγοράσετε άμεσα ή μελλοντικά. Προσθέτοντας προϊόντα στη Wishlist, στην ουσία ταξινομείτε όλες σας τις επιθυμίες από τα προϊόντα μας, ανεξάρτητα με το εάν και πότε θα πραγματοποιήσετε μια μελλοντική αγορά, ώστε να μην χρειαστεί να τα ξαναψάξετε. Από τη Wishlist μπορείτε εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι σας κάνοντας απλώς ένα κλικ στο αντίστοιχο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι» ή και να διαγράψετε ένα προϊόν από τη Wishlist επιλέγοντας «Διαγραφή».

  • ΤΟ ΦΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ;

    Το ΦΠΑ περιλαμβάνεται ήδη σε όλες τις τιμές.