ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

  • Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να κάνω παραγγελία; Αν ναι, γιατί;

    Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να έχετε λογαριασμό για να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Ωστόσο, τα μέλη του www.sakellaris.gr έχουν τη δυνατότητα:

    • Να εξοικονομούν χρόνο, αφού δε χρειάζεται να συμπληρώνουν τα στοιχεία τους κάθε φορά που πραγματοποιούν μια νέα παραγγελία.
    • Να ενημερώνονται για τα νέα και τις προσφορές της εταιρείας.

  • Πώς μπορώ να δημιουργήσω τον προσωπικό μου λογαριασμό;

    Πατώντας «Σύνδεση», μπορείτε να δημιουργήσετε έναν νέο λογαριασμό συμπληρώνοντας στα απαιτούμενα πεδία τα προσωπικά σας στοιχεία. Μόλις ολοκληρώσετε την εγγραφή σας θα λάβετε μήνυμα επιβεβαίωσης στο e-mail σας.

  • Ξέχασα τον κωδικό μου, τι μπορώ να κάνω;

    Αρκεί να κάνετε κλικ στη «Σύνδεση» κι εκεί να επιλέξετε «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;». Με αυτόν τον τρόπο θα λάβετε e-mail με οδηγίες για να πραγματοποιήσετε ανάκτηση του προσωπικού σας κωδικού.

  • Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής της παραγγελίας μου;

    Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:

    • Αντικαταβολή
    • Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα
    • PayPal
    • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

    Αναλυτικά μπορείτε να δείτε τους τρόπους πληρωμής στην ενότητα «Τρόποι Πληρωμής» στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας.

  • Μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου κατά την παραλαβή της;

    Ναι, επιλέγοντας ως τρόπο πληρωμής την Αντικαταβολή κατά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής σας παραγγελίας. Με αυτόν τον τρόπο, πληρώνετε τον courier που θα σας παραδώσει το δέμα είτε με μετρητά είτε με την πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα. ΠΡΟΣΟΧΗ, δεν είναι διαθέσιμη η υπηρεσία της Αντικαταβολής για αποστολές Κύπρου.

    Είναι ασφαλής η πληρωμή με πιστωτική κάρτα;

    Ναι, είστε απόλυτα διασφαλισμένοι στις online αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Τηρούμε όλους τους κανόνες ασφαλείας που αφορούν την μεταφορά ευαίσθητων δεδομένων, τα οποία ΔΕΝ αποθηκεύονται στα αρχεία μας, καθώς η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται σε συνεργασία με την τράπεζα.

  • Ποιο είναι το κόστος των εξόδων αποστολής;

    Ελλάδα: Για αγορές άνω των 55,00€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Για αγορές έως 55,00€ τα έξοδα αποστολής είναι 5,00€.

    Κύπρος: Τα έξοδα αποστολής για standard delivery είναι 7,00€. Τα έξοδα αποστολής για express delivery είναι 12,00€.

  • Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

    Για τις αποστολές εσωτερικού, ο απαιτούμενος χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες. Για τις αποστολές στην Κύπρο, ο απαιτούμενος χρόνος παράδοσης είναι 8-10 εργάσιμες ημέρες. Οι συγκεκριμένοι χρόνοι παράδοσης αφορούν παραγγελίες που καταχωρούνται τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή) έως τις 12.00 μ.μ. και επεξεργάζονται την ίδια μέρα.

  • Πού βρίσκεται η παραγγελία μου;

    Μπορείτε να εντοπίσετε την παραγγελία σας κάνοντας κλικ στην ενότητα “Παρακολούθηση Παραγγελίας” στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας μας.

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

    Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μόνο μέσω της επικοινωνίας σας με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και μόνο εφ’ όσον το προϊόν δεν έχει αποσταλεί. Μπορείτε να στείλετε e-mail στο [email protected], αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας, το ονοματεπώνυμο και το τηλέφωνό σας, προκειμένου να βρούμε την παραγγελία σας στο σύστημά μας. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν λάβετε τη σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους μας.

  • Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;

    Οι αλλαγές και επιστροφές πραγματοποιούνται εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Αναλυτικές οδηγίες αναγράφονται στο Έντυπο Αλλαγής/Επιστροφής που υπήρχε στο εσωτερικό του δέματος που παραλάβατε καθώς και στην ενότητα «Τρόποι Επιστροφής» στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας.

  • Μπορώ να κάνω αλλαγή σε κάποιο φυσικό σας κατάστημα;

    Αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί απ’ αυθείας, σε οποιοδήποτε φυσικό μας κατάστημα, με προϊόντα της τρέχουσας σεζόν, φέροντας πάντα μαζί το παραστατικό αγοράς. Τα καταστήματά μας βρίσκονται:

        • Αθήνα: Ερμού 2 Σύνταγμα, Τηλ.: 210 3223339 / Ερμού 53, Καπνικαρέα, Τηλ.: 210 3227762
        • Πειραιάς: Βασ. Γεωργίου 22, Τηλ.: 210 4118333 / Σωτήρος Διός 20, Τηλ.: 210 4223293
        • Γλυφάδα: Αγγέλου Μεταξά 24-26, Τηλ.: 210 9680878
        • Κηφισιά: Κολοκοτρώνη 12, Τηλ.: 210 8085871
        • Θεσσαλονίκη: Τσιμισκή 46, Τηλ.: 2310 250355 / Μητροπόλεως 75, Τηλ.: 2310 281494 / Mediterranean Cosmos, Τηλ.: 2310 472678
        • Νερατζιώτισσα: The Mall Athens (Επίπεδο 1), Τηλ.: 211 4181665 / The Mall Athens (Επίπεδο 0), Τηλ.: 210 6108219

    (Το επίπεδο 0 αφορά αλλαγές ΜΟΝΟ σε προϊόντα Birkenstock-Papillio)

  • Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση που κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό;

    Στην περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα που έχετε παραλάβει είναι ελαττωματικό, θα πρέπει να μας στείλετε φωτογραφίες του προϊόντος στο [email protected], μαζί με μια σύντομη περιγραφή του προβλήματος που αντιμετωπίσατε καθώς και υπό ποιες συνθήκες προέκυψε. Το προϊόν πρέπει να φωτογραφηθεί από κάθε πλευρά. Μόλις το αρμόδιο τμήμα μας αξιολογήσει την περίπτωση, να είστε σίγουροι ότι θα κάνουμε τα πάντα για να σας παρέχουμε την πιο βολική λύση. Σε περίπτωση που το είδος που παραλάβατε κριθεί ελαττωματικό, θα πρέπει να μας επιστραφεί εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία αγοράς και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο αγοράς. Εάν παρέλθει το χρονικό διάστημα των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την αναγραφόμενη ημερομηνία αγοράς, τότε η Ανατομικά Σακελλάρη Α.Ε. δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.

  • Πού μπορώ να δοκιμάσω τα παπούτσια σας;

    Η δοκιμή των προϊόντων μας μπορεί να γίνει μόνο στα φυσικά μας καταστήματα. Το άριστα καταρτισμένο προσωπικό μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει και να απαντήσει σε κάθε σας απορία. Σας περιμένουμε!

  • Οι τιμές είναι ίδιες και στα φυσικά σας καταστήματα;

    Ναι, στα καταστήματα Ανατομικά Σακελλάρη μπορείτε να βρείτε όλα μας τα προϊόντα στις ίδιες τιμές με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

  • Στην τιμή του προϊόντος περιλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α.;

    Ναι, ο Φόρος Προστιθέμενης Αξίας περιλαμβάνεται ήδη στις τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

  • Τι είναι η Wishlist;

    Είναι η λίστα των προϊόντων που επιθυμείτε να αγοράσετε. Προσθέτοντας προϊόντα στη Wishlist, τα αποθηκεύετε ώστε να έχετε άμεση πρόσβαση σε αυτά την επόμενη φορά που θα συνδεθείτε στο λογαριασμό σας. Μέσω της Wishlist μπορείτε επίσης, γρήγορα και εύκολα να μεταφέρετε τα προϊόντα που έχετε αποθηκεύσει στο καλάθι σας, με ένα κλικ στο κουμπί «Προσθήκη στο Καλάθι». Τέλος, για να αφαιρέσετε ένα προϊόν από τη Wishlist, κάνετε κλικ στο κουμπί «Διαγραφή».

  • Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις νέες προσφορές;

    Για να μαθαίνετε πάντα πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας, μπορείτε να εγγραφείτε στο Newsletter μας. Έτσι θα είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις νέες τάσεις, τις νέες παραλαβές μας αλλά και τις αποκλειστικές μας προσφορές!